کد خبر: ۸۷۸۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

عکس| رکورد فوق‌العاده نگهداری شارژ/ بیش از ۷۵ روز!

تبلت بسیار مقاوم فوسیبات برای استفاده در محیط‌های سخت طراحی شده است و بیش از ۷۵ روز در حالت استندبای شارژدهی دارد.
عکس| رکورد فوق‌العاده نگهداری شارژ/ بیش از ۷۵ روز!
آفتاب‌‌نیوز :

تبلت جدید فوسیبات با نام FOSSiBOT DT۲ محصولی بسیار مقاوم است که ویژگی‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهد. براساس اطلاعات ذکرشده در صفحه‌ی رسمی محصول در وب‌سایت علی‌اکسپرس، FOSSiBOT DT۲ از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار است.

تبلت FOSSiBOT DT۲ با استفاده از حافظه‌ی فلش UFS ۳.۰ و رم LPDDR۴X، عملکرد سریع دستگاه را بهبود می‌بخشد و مصرف انرژی را برای اطمینان از استفاده‌ی مداوم به‌خصوص در محیط‌های سخت بهینه می‌کند.

تبلت فوسیبات در کانفیگ‌های قوی‌تر به حداکثر ۲۰ گیگابایت رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز می‌شود.

FOSSiBOT DT۲ به پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای Helio G۹۹ مدیاتک و باتری غول‌پکیر ۲۲٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که می‌تواند بیش از ۷۵ روز در حالت استندبای شارژدهی داشته باشد. تبلت فوسیبات از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل آن درحدود ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه طول می‌کشد.

تبلت DT۲ با نمایشگر بزرگ ۱۰٫۴ اینچی ۲K وضوح چشمگیری را ارائه می‌دهد و به چهار اسپیکر برای پخش صدای استریو نیز مجهز شده است.

علاوه‌براین، تبلت جدید فوسیبات از وای‌فای ۶ برای ارائه‌ی سرعت بسیار زیاد شبکه پشتیبانی می‌کند. این تبلت مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ است و با آخرین برنامه‌ها و نرم افزار‌ها عرضه می‌شود.

DT۲ با دریافت گواهی حفاظتی IP۶۸/IP۶۹K، دربرابر آب و گردوغبار و ضربه مقاوم است. این تبلت علاوه‌بر دوام مطلوب، با ویژگی‌هایی مانند حسگر اثرانگشت و اسکن چهره برای بازکردن قفل، امنیت کاربر را در اولویت قرار می‌دهد.

عکس| رکورد فوق‌العاده نگهداری شارژ/ بیش از ۷۵ روز!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین